Proiecte curente Centrul de Asistenţă a Consumatorilor din regiunea Centru

Centrul de Asistenţă a Consumatorilor din regiunea Centru

Centrul de Analiză şi Prevenire a Corupţiei (CAPC), a lansat Centrul de Asistenţă a Consumatorilor din regiunea Centru (CAS Centru) - structură regională, alternativă, neguvernamentală, care va oferi servicii de informare și consultanță consumatorilor, agenților economici.

Centrul de Asistenţă a Consumatorilor va acorda următoarele servicii:

  1. Informarea consumatorilor în ce priveşte siguranţa alimentară;

  2. Consultarea cetăţenilor privind drepturile consumatorilor;

  3. Acordarea asistenţei juridice primare populaţiei în ce priveşte drepturile de consumator;

  4. Oferirea informaţiilor şi ajutarea populaţiei de a se adresa autorităţilor competente în protecţia drepturilor consumatorilor;

  5. Informarea autorităţilor competente despre depistatea cazurilor de produse alimentare contrafăcute sau periculoase pentru consumatori;

  6. Efectuarea analizelor de laborator şi informarea consumatorului despre rezultatele obţinute;

  7. Identificarea, sistematizarea şi înaintarea propunerilor de ajustare a cadrului normativ în domeniul securităţii alimentare a consumatorilor;

  8. Asistarea şi consultarea ONG-lor active şi interesate în domeniul protecţiei drepturilor consumatorilor;

  9. Consilierea agenţilor economici ce comercializează produse alimentare privind obligaţiile şi drepturile acestora;

În cadrul CAS Centru va funcţiona, de luni pînă vineri, de la ora 9.00 pînă la ora 18.00,               „linia fierbinte” privind drepturile consumatorilor  -  0 22 233 200.  


Pe pagina web www.alegesanatos.md, la fel, puteți adresa întrebări, plîngeri și găsi sfaturi, informații utile pentru consumatori.


Contacte CAS Centru:

mun. Chişinău, str. Sfatul Ţării 27, of. 06

“Centrul de Analiză şi Prevenire a Corupției” (CAPC)

Facebook: https://www.facebook.com/cascentru

web: www.capc.md

email: viorel.capc@gmail.com 

          contact@capc.md  


În Cahul și Bălți, de asemenea, există centre de referință la nivel regional, ce oferă servicii de asistență consumatorilor în caz de nerespectare a drepturilor acestora.

CAS Cahul: str. 31 August 4B/3, or. Cahul, tel: 0299 84842

CAS Bălți: str. Dostoievski 63, mun. Bălți, tel: 0231 27554, 079999538, 060776441