CAPC anunță concurs pentru angajarea a doi experți

4


Centrul de Analiză și
Prevenire a Corupției (CAPC)
va implementa proiectul
”Sporirea securității alimentare a consumatorilor”. În acest sens, va fi lansat
Centrul de Asistență a Consumatorului din regiunea Centru (CAS Centru), care va
acorda servicii consumatorilor referitor la securitatea alimentară.

Anunțăm concurs pentru
selectarea a 2 experți
în componența echipei
de implementare a proiectului.

Funcțiile de bazăale experților vor consta în consilierea consumatorilor la „linia fierbinte”
și/sau la sediul CAS Centru  privind:

 

  • drepturile
    consumatorilor;
  • standardele
    de siguranță (securitate) alimentară;
  • protecție
    împotriva riscului de a achiziționa produse alimentare necorespunzătoare, contrafăcute sau periculoase
    pentru viața și sănătatea consumatorilor;
  • adresarea
    reclamațiilor către agenții economici ce comercializează produse alimentare;
  • obligațiile
    agenților economici de a remedia sau înlocui gratuit, restitui contravaloarea
    produsului ori reducerea corespunzătoare a prețului, repararea prejudiciului
    cauzat de produsul  necorespunzător;
  • informațiile
    necesare a fi indicate pe eticheta produsele alimentare;
  • termenele și condițiile de păstrare a produsele
    alimentare;
  • practicile comerciale incorecte ce pot influența,
    constrînge, înșela consumatorul;
  • autoritățile/instituțiile
    publice competente în protecția drepturilor consumatorilor;
  • întocmirea
    reclamațiilor spre autoritatea/instituția publică de care ține specificul
    problemei;
  • prestarea
    altor servicii necesare implementării proiectului.

 

Platapentru serviciile
prestate: conform bugetului proiectului și condițiilor contractelor încheiate
cu experții.

Cerințe
de ocupare

Educație:

  • Studii superioare
    universitare de licență în profilul jurisprudență, specialitatea drept
    (obligatoriu);
  • Participarea
    în cadrul programelor de instruire în domeniul drepturilor omului și
    drepturilor consumatorilor (seminare, conferințe, training-uri, cursuri
    on-line, stagii, etc.) – va constitui un avantaj;
  • Licența de avocat
    va constitui un avantaj.

Experiență:

  • Experiență relevantă
    de lucru de cel puțin doi ani în domeniul juridic (obligatoriu);
  • Experiență
    relevantă de lucru în domeniul protecției drepturilor consumatorilor;
  • Experiență
    relevantă de lucru în domeniul drepturilor omului – va constitui un
    avantaj;
  • Experiență
    relevantă de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale naționale sau
    internaționale (se acceptă și experiența de voluntariat) va constitui un
    avantaj.

Competențe și Abilități:

  • Abilități
    de utilizare a echipamentului de birou: computer, copiator, fax, etc.
  • Posedarea
    la nivel avansat a MS Office și internet;
  • Cunoașterea
    limbii Române la perfecție + cunoașterea bună a limbii Ruse (cunoașterea
    limbii Engleze va constitui un avantaj);
  • O
    bună cunoaștere a situației în domeniul drepturilor consumatorilor din
    Republica Moldova;
  • O
    bună cunoaștere a situației în domeniul drepturilor consumatorilor în
    Uniunea Europeană va constitui un avantaj;
  • Abilități
    excelente de interacțiune și comunicare;
  • Abilități
    de lucru în echipă și individual;
  • Responsabilitate
    și punctualitate;
  • Deținerea
    permisului auto Categoria B va constitui un avantaj.

Cerințe și/sau condiții specifice;

  • O
    bună înțelegere a specificului activității în cadrul unei organizații
    neguvernamentale;
  • Respectarea
    valorilor și principiilor universale ale drepturilor omului;
  • Neafiliere
    politică;
  • Integritate
    și discreție profesională;
  • Persoană
    dinamică și cu inițiativă;
  • Flexibilitate,
    mobilitate, activism.

Data estimatăa încheierii contractelor de prestări servicii: 1 septembrie 2014

Perioada estimativă de activitate:
1 an.

Lista documentelornecesare a fi prezentate de către candidați:

  1. Curriculum Vitae actualizat;
  2. Scrisoare de motivare;
  3. Indicați în scrisoarea de motivare
    numele, funcția și datele de contact a cel puțin două persoane de
    referință (foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine
    calitățile și competențele Dvs. etc.) care vor putea oferi recomandări în
    susținerea candidaturii Dvs.

Dosarul de Aplicaretrebuie completat în limba română și expediat prin email la adresa contact@capc.md.

Data limităpentru depunerea dosarelor candidaților: 17 august 2014.

Vor fi evaluate doar dosarele complete. Evaluarea
dosarelor se va efectua în 2 etape: la prima etapă, dosarele vor fi analizate
sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele și condițiile stipulate
mai sus. Cea de-a doua etapă va consta în intervievarea persoanelor
pre-selectate. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.